Bij mijn bikinihesje is mijn sluiting afgebroken wie weet waar ik een nieuwe sluiting kan kopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
2K

Het beste antwoord

Bij een fourniturenzaak verkopen ze allerlei soorten sluitingen, daar zul je zeker slagen. Ook de fourniturenstand op de markt verkoopt ze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik haal demijne weer weg... ;)
Ivana
14 jaar geleden
Inderdaad, bij een fourniturenzaak. Het staat er zo simpel.
De meeste zaken waar stoffen per meter worden verkocht, verkopen ook fournituren. Dus ritsen, naalden, knopen en sluitingen en nog veel meer van dit soort zaken die nodig zijn om zelf een kledingstuk in elkaar te zetten. Helaas zijn er niet zo erg veel van dit soort zaken meer, omdat het zelf kleding vervaardigen een beetje in onbruik is geraakt. Met de goedkope kleding uit het Oosten (Zeeman, Wibra enz.) is het ook voor mensen met een kleine portemonnaie niet meer zo nodig. Jammer eigenlijk, want er is niets zo dankbaar en sterk als zelfgemaakte kleding. En er is nooit een tweede, eender exemplaar.

Andere antwoorden (3)

Je kan hem aan elkaar naaien of toples zonnen, scheelt een hoop witte plekken en strepen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het Smitje op de Kleine Berg in Eindhoven is de eerste plek waar ik zou zoeken. Anders een nieuw hesje kopen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgends mij kun je het ook gewoon bij V&D kopen of bij de HEMA.