Mijn haar voelt soms erg dun maar soms dik kan dit een probleem zijn?

als ik na het douchen mijn haar ga fohnen voelt het soms erg dun en dan blijft het de komende 3 dagen ook erg dun maar soms als ik mijn haar fohn dan voelt het erg zwaar aan maar na 2 dagen (dus als ik bijna weer wil gaan douchen) voelt mijn pony erg dun maar de rest van mijn haar wat dikker

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit vroeg je eerder deze avond al en toen heb je ook antwoorden gekregen

Het beste antwoord

Na het douchen en je haar te hebben gewassen met shampoo,s je haar schoon. Dat betekend dat je haar glad s en niet meer vet.
Na een paar dagen ( bij sommigen is het al de zelfde dag bij anderen pas na een week) maakt je hoofdhuid weer een soort van vetlaag aan en dat komt dan ook weer in je haar terecht,waardoor je haar weer wat dikker word en aanvoelt. Dat s met het blote oog eigenlijk nog niet te zien en je haren zien er als het goed is dan ook mooi glimmend uit en het voelt gezond aan. Maar zodra je dus een week ( gemiddeld genomen )verder bent en je wast het niet dan word je haar almaar vetter en vetter net als je hoofdhuid. En dat zie je dan. Je haren voelen dikker aan en vetter en je merkt dat het kammen of borstelen moeilijker gaat. En zodra je het dan weer wast, is je haar weer schoon en voelt het weer dun aan. En zo blijft dat door gaan