wat kun je het beste doen tegen abnormaal haaruitval?

ik bedoel,zonder ziekte.....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

Voor elke oorzaak bestaat er momenteel een geschikte oplossing.

Om sommige haarproblemen grondig op te kunnen lossen moet je bijvoorbeeld behandelingen volgen en thuis een aangepaste shampoo, etherische olie en hoofdhuidlotion gebruiken.
Of je kunt naar je apotheker gaan en vragen voor pilletjes met extra vitamine.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/18700-ongewenst-haarverlies-oorzaken.html

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is alleen om het te verminderen want er bestaan geen haar groei middelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar de huisarts gaan, vaak hebben vitaminen en mineralen er weinig mee te maken.. evenals dood haar. Bloedprikken dus
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je verliest normaal 100 haren per dag, of trek je het er met plukken uit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je dan het beste kunt doen is een afspraak maken bij je huisarts met een verzoek tot doorverwijzing naar de dermatoloog/allergoloog of andere specialist ( de dokter weet vaak wel welke dat zijn moet). Je kunt wel naar de kapper gaan ,maar een kapper heeft vaak net niet de juiste kennis als het gaat om extreem haarverlies.Want de oorzaak is vaak medisch en heeft niks met het haar zelf te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Abnormale haaruitval kan verschillende oorzaken hebben ook al is er geen sprake van een ziekte. Kijk maar eens bij www.haarconsument.nl. Daar is een speciale categorie over haaruitval bij vrouwen.