Ruitjes en strepen overheersen als je rond kijkt voor een nieuw overhemd. Saai en suf. Waar kan ik leuke overhemden vinden? Vintage met lollige

prints en grappige kleuren. En vooral..... grote maten. Met mijn twee meter en boven omtrek van 125 cm zijn de doorsnee overhemden al snel te krap.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K

Het beste antwoord

koop leuke stof op de markt of in een lollige (internet)stoffenwinkel en laat ze maken!
ik maakte ze voor mijn zoon ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik scoor wel eens een fijn XXL overhemd in Batavia Stad.
De outlet van Napapijri heeft wel eens wat in mijn maat. De outlet van Kappa ook. Er is ook een outlet van High and Mighty. Een enkele keer slaag ik niet in Batavia, maar meestal wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op het hoekje van lijnbaansgracht/elandsgracht in Amsterdam(in de buurt van marnixstraat/kinkerstraat. Is een winkel die is gespecialiseerd in grote maten overhemden. Deze heeft veel verschillende motieven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toets op Google "overhemd ontwerpen" in en je krijgt vele sites die op (jouw) maat maken. Onderstaande link is goedkoop omdat ze de shirts in Thailand laten maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook allemaal ruitjes en strepen....
Probeer het eens bij Tommy Hilfiger...
Duur, maar wel erg mooi! Ze zitten heel mooi en daar hebben ze ook weinig ruitjes.
Omdat het een merk is met goede kwaliteit kunnen ze jou in die winkel vast helpen met je maat.