Wat kan ik doen tegen dof en statisch haar?

Ik douche altijd 's morgens, maar zodra mijn haar dan weer droog wordt, lijkt het alsof er een bom ontploft is.
Ik moet dus altijd iedere morgen mijn haar in een staart of knot doen. Maar dat ben ik wel een beetje zat...
Wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Het beste antwoord

Weet je wat wij eerder deden toen we op kamers woonden en dus erg op de centjes moesten letten?
Wij gebruikten robijntje wasverzachter als cremespoeling!
Dit werkte heel goed ook tegen statisch haar, ik bedoel, je was word er ook antistatisch van.
Lekker ruikt het ook, maar let wel op, de douche vloer is ook glad!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hardstikke bedankt! echt een goed idee ;-)

Andere antwoorden (6)

Gebruik eens na het douchen,drogen breelcrème voor droog haar dat helpt bij mij wel,statisch haar kun je weinig aan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je haar helemaal in wrijven met olijfolie,daar een doek omheen en hier de hele nacht mee slapen en morgen wassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik goede zachte verzorgende shampoo ,masker daarna evt foam mousse of van bijv kerastase een produkt daarvoor bedoeld .laat eens een stuk af knippen of een goed model laten knippen ! Echt statisch haar ?de + en de - neutraliseren btj vochtige kam ,of slecht afgedroogde handen door het haar halen .maar hoe kan het nu !terwijl er zo veel vocht in de lucht is dat het haar statisch kan worden ?door het tapijt?tedroge lucht in huis ,of auto ,kantoor .kunst stof kleding of hoofddoek ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer je haar eens 's avonds te douchen en dan te wachten tot het droog is voordat je gaat slapen. Je kunt ook haarmasker van het Kruidvat merk gebruiken uit de serie Botanicals. Die gebruik ik zelf en werkt heel goed! Als je je haar wast, altijd drogen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bij mij goed werkt, is na het douchen gelijk het haar fohnen en in model brengen. Wat je ook kan doen, gewoon een beetje haarlak op je borstel :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha dat had ik nou ook altijd! Ik gebruik nu niveau cream voor in je haar. Dit is een blauw potje te koop bij de supermarkt of bijvoorbeeld het kruidvat. Dit smeer ik heel lichtjes door mijn haar heen als het vochtig is of na het douchen. De volgende dag is het zijde zacht en het plakt niet! Je kunt je haar dus gewoon weer los dragen zonder dat het ongecontroleerd alle kanten opschiet:-) Je haar is dus ook niet statisch.

Succes!