hoe kom je van een rood hoofd af?

Ik heb een nogal rood hoofd (niet alleen als ik me schaam maar gewoon altijd) weet iemand alsjeblieft hoe je daar vanaf komt? want het ziet er echt niet uit, en ik krijg er best wel veel (niet zo leuke) opmerkingen over.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.4K

Het beste antwoord

Je zou van La Roche Posay een creme kopen genaamd: Rosaliac UV. Deze maakt de vaatwanden sterker. Ook bevat het vitamine B3 die de huid sterker maakt tegen klimaatschommelingen.

Deze creme is verkrijgbaar bij de apotheek. U zou daar ook eerst een proefmonstertje kunnen vragen of een kennismakingspakket kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een rood hoofd als het warm is komt doordat de huid dun is vergeleken met anderen die hier minder last van hebben.

Als het warm is gaan de bloedvaten meer open staan om warmte af te geven aan de omgeving.

Doordat de huid dun is en licht (weinig pigment) is wat er van binnen gebeurt eenvoudig gewoon meer zichtbaar dan als de huid dikker zou zijn.

Ik zou er niets aan doen, behalve lekker skieen in de zon of zonnebaden aan het strand zodat je wat meer pigment krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een soort groene blush gebruiken op de een of andere manier (vraag me niet hoe) zie je dan je rode konen niet meer of in elk geval een stuk minder.Het is overigens niet zo dat men dat groene poeder op je gezicht ziet hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
groene blush?! :O
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja echt ik heb het gezien bij een Mylene thuisparty.Was echt niet te geloven,er was een mevrouw die had allemaal van die rode adertjes op haar wangen en de demonstratische ging aan de gang met de groene poeder,het resultaat was echt verbluffend!!!!
misschien helpt het om aan koude dingen te denken.