Als ik blond spray op mijn bruine haar spuit word ik dan een ginger?

Ik heb licht tot middenbruinhaar voor de zomer wil ik het een tintje lichter word het oranje als ik er blond spray overheen spuit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.3K

Antwoorden (2)

Als je blondspray gebruikt moet je best wel vaak sprayen om resultaat te zien, en daar dat spul hardstikke slecht is heb je eerder kans op een bos touw op je hoofd dan oranje haar! (eigen ervaring). Tip: probeer het meerdere keren uit op een pluk die niet zo opvalt, dan kun je alsnog beslissen je hele haar ermee te doen als de kleur je bevalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beter highlights/coupe soleil bij de kapper erin laten zetten.
denk niet dat blondspray veel verschil zal maken,alleen als je al (donker)blond haar hebt zal je verschil gaan zien.