Moet ik elke keer voor het stijlen serum in mijn haren aanbrengen??

Ik gebruik de CHI serum en was mijn haren om de drie dagen maar ik stijl wel elke dag. Moet ik het dan elke dag aanbrengen of is een keer voor de aankomende drie dagen genoeg??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (2)

Je kan eens afwisselen met een vochtinbrengende schuim van Wella bijvoorbeeld, maar het is inderdaad goed om je haar toch te beschermen tegen uitdrogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Altijd serum in je haar aanbrengen voordat je je haar gaat stijlen!
Dit serum beschermt jouw haar tegen de ongelofelijke hitte van de stijltang. Wanneer je geen bescherming voor je haar gebruikt iedere keer dat je je haar stijlt, gaat het kapot!