Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom geniet je soms van douchen, en waarom heb je soms totaal geen zin.

je weet dat je het lekker vind als je eronder staat.
maar waarom stellen we het ook wel eens een uur uit (in weekend bvb) ik bedoel het is juist fijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het uitstellen heeft te maken met de dingen er omheen: je moet dan jezelf weer helemaal afdrogen (poeh) en de badmuren afnemen (zucht) en dan ook nog je weer aan kleden ... Vermoeiend hoor, dat douchen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat ligt er aan hoe je je voelt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over het algemeen douche en badder ik graag....maar soms vind ik het zo'n gedoe....je moet er ook nog maar net de energie voor hebben en als je hoogzwanger of recent bevallen bent is alles een opgave...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Douchen vind ik een van de mooiere dingen van het leven. Ik kijk er nooit tegen op om er onder te gaan staan maar wel om er uit te gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het zit bij mij standvast in mijn dagplanning, en vind het ook super fijn om lekker te douchen (in de winter in bad), dan voel je je weer lekker fit en fris. en als je het koud hebt is het ook zo fijn om te ontdooien in bad haha, lekker een boekje er bij dan houd ik het wel ff vol. ik heb altijd wel zin in douchen, aleen na het op stap gaan zou ik ook best wel eens willen douchen, maar daar ben ik dan veel te moe voor op dat tijdstip.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is dat gedoe erna. De douchecabine wissen, je afdrogen (lukt niet, je blijft klam, waardoor je je ondergoed niet lekker aankrijgt), je haar kammen, je haar met mouse doen, je haar fohnen, je haar in de lak zetten, dagcreme, oogpotlood, mascara, aankleden. Een heel karwei, en dan moet meestal alles nog beginnen. pffff, ik word al moe als ik eraan denk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Douchen is heerlijk! Maar idd soms een gedoe. Vooral s'morgens als ik ergens heel vroeg moet zijn dan was ik me aan de wastafel, poets mijn tanden doe mijn haar kleed me aan make up erop en de deur uit. Dan douche ik me s'avonds en dat is heel lekker want je voelt je daarna heel ontspannen en slaap je ook lekker.
(Lees meer...)
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding