Iemand ervaring met online laarsjes kopen?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb vrij brede kuiten en ben benieuwd of iemand goede ervaringen heeft met het online kopen van laarzen.
Dus ook snelle afhandeling mbt. retouren en antwoorden. Ik zag al webshops als www.Zalando.nl www.Omoda, en www.schoenenwinkel.nl? maar heb hier zelf geen ervaring mee.....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

Ik koop regelmatig kleding en schoenen via internet. Mijn ervaringen zijn prima wat betreft verzenden, ruilen etc.

Wel een tip: pas schoenen van te voren in de winkel en bestel ze daarna (goedkoper) via internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik koop regelmatig schoenen bij zalando.
Bij schoenen die veel verkocht worden, staan vaak reacties. Daarin geven mensen aan of de pasvorm fijn is, of dat de schoen wellicht groter/kleiner/breder/smaller uitvalt dan gemiddeld. Het is dus nuttig deze reacties even te lezen.

Bij zalando zijn er geen verzendkosten, en kun je tot 100 dagen na aankoop gratis retourneren.
Ik heb hier wel eens gebruik van gemaakt en dat is allemaal zonder problemen verlopen. De schoenen worden ook altijd snel geleverd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je echt goed passende laarzen wilt kopen kan ik je aanraden om naar www.duoboots.nl te gaan, die zijn daarin gespecialiseerd. Ben daar al een aantal jaar vaste klant en wil niet anders meer. Moet je wel waarschuwen ze zijn vrij prijzig,maar dan heb je wel schoenen voor het leven..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn uggs besteld via www.ikwikschoenen.nl. Prima bevallen! Nu het het wel het lastige dat je ze niet eerst kan passen.. Ik had die van een vriendin al gepast en zo wist ik welke maat ik had en of ik ze ook werkelijk lekker vond zitten..!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb bij zowel bij www.schoenen-winkel.nl als www.omoda.nl prima ervaringen gehad. Echter heeft Zalando toch het grootste aanbod en zeker als je nog aan het oriënteren bent dan is dat wel erg handig natuurlijk!
Bronnen: