ik ga op kamp met school het thema is jonkvrouwen en ik heb een jurk nodig weet iemand een site ofz

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Vaak heel handig is een bezoekje aan een kringloopwinkel. Daar koop je voor weinig van alles en kun je gelijk rondkijken naar betaalbare accessoires
amigo
12 jaar geleden
Hey, ik had op schoolkamp ook de rol van een jonkvrouw, dan heb ik het wel over 19 jaar geleden ppffff.
Ik had een oude trouwjurk met een lang wollen vest erover. Op marktplaats vind je vast ook wel iets, soms staan daar rode trouwjurken op, of een carnavals winkeltje, dan kun je hem huren.

veel plezier op kamp!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er van af of je wil kopen of huren.
Ik heb wel een aantal sites.
Als ik thuis ben zal ik die toevoegen voor je.
Hopelijk heb je er iets aan.

Toegevoegd na 3 uur:
hier heb je een aantal links en de laatste van castlefest staan wel meer winkels en websites op voor kleding enzo dus moet je maar ff zoeken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waterlooplein als je in de buurt van Amsterdam woont, en www.large.nl heeft het ook.
Veel plezier:)