hallo ik heb een probleempje. als ik rokken draag zonder legging loop ik me benen kapot. waarmee kan k dit het best oplossen en waar koop ik dat???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe bedoel je kapot?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik loop me boven benen kapot omdat het tegen elkaar schuurt door te dikken boven benen

Het beste antwoord

Zinkzalf, Toen mijn kinderen nog in de katoenen luiers zaten, hadden die ook altijd door de overbroekje van die schuurplekjes op hun baby bovenbeentjes, een stukje onder de liesen zeg maar. en zinkzalf hielp goed tegen het smetten van de huid, want dat zal het bij jou ook zijn, zweet en schuren worden smetplekjes.
en anders die broekjes zoals genoemd hier al, dat vind ik ook een goede tip.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je bedoelt dat je benen langs elkaar schuren, ik weet dat talgpoeder helpt, kan je van baby zwitsal producten halen ( tegen rode baby billen) doe het op droge benen voordat je je rok aantrekt, als jet echt niet helpt kan je langs de huisarts gaan die kan je een recept geven voor dit probleem. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel je niet talKpoeder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk niet dat de huisarts een recept gaat schrijven, hij zal zeggen dat je je bovenbenen moet bedekken.
Er zijn een soortement fietsbroekjes te koop. Google bijv. op Sara Sweeties. Dit is een korte legging die je dijbenen bedekt, maar niet onder een gewone rok uit piept.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een corrigerende boxer zou je kunnen proberen. Dit is net een broekje, die je niet onder je rokje ziet. Ze zijn ze koop bij o.a. Hema, hunkemoller etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oefeningen doen om je benen wat gestroomlijnder te krijgen is natuurlijk ook een optie. Dan loop je ze ook niet kapot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goh weer een minner aan de gang?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, dat heet "vrijheid van meningsuiting" Ook van mij een min-
Vaseline ertussen smeren, dat glijd waardoor ze niet schuren. Ik doe altijd een klein potje in mijn tas en na toiletbezoek smeer ik er weer een dikke laag op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel goed +