Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel kost een permanent voor haar gemiddeld?

Ik wil graag een beetje golvend haar zodat ik niet iedere keer een heel ritueel moet uitvoeren voor het geweldig zit. Weet iemand misschien de gemiddelde kosten van een permanent?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
57.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De ondersteunende grove permanent die ik af en toe in mijn haar laat zetten kost €45,00. Er zijn ook duurdere, steviger soorten en dan ben je ca. €50,00 a €60,00 kwijt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo tussen 30€ en zo100€ kort haar ,langhaar .loop bij een goede kapper binnen en vraag advies ,zeg wel duidelijk wat je verwacht ,en vraag of dat wel tedoen is ,vraag bij evt meer kappers advies .ga daar waar je beste advies kreeg .en niet de goedkoopste .neem evt een foto mee zoals jij het wilt ,en nogmaals vraag of dat kan .ps hebje henna dan pakt het niet .ben je geblondeerd doe het niet.ben je gekleurd zeg het.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, goed antwoord:
Het hangt namelijk af van de kapper en van het soort permanent.
En een heel goed advies: dat je heel duidelijk moet zijn in wat voor conditie je haar is en wat je er zelf mee gedaan hebt. +
het ligt er natuurlijk aan naar welke kapper je gaat maar als je echt een goede permanent in je haar wil laten zetten, die een tijdje blijft ben je meestal zo`n 50 euro kwijt veel succes nog!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding