Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom verdwijnt de tong van mijn Converse All Stars altijd naar de zijkant van mijn voet?

Bij mijn linker voet dan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
19.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is je wreef van je linker voet ietsje dikker dan rechts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De wreef is dat dikke gedeelte aan de voorkant van je voet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat kan zoveel oorzaken hebben:

Sokken te glad.
Schoenen te groot.
Verkeerde loophouding.
Veters niet strak genoeg geknoopt.
Etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

omdat de tong niet aan je veters verbonden is. Zit er niet zo'n lusje in, waar je je veters kan doorhalen, zodat de tong mooi in het midden blijft zitten?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat zit er niet. Het is altijd de linker die verdwijnt naar de binnenkant van mijn voet na een minuutje of wat lopen. Ook al stop ik hem helemaal naar de andere kant, hij kruipt gewoon weer terug...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan overwegen om de tong met secondlijm op de juiste plek vast te plakken. zie je niks van, paar druppeltjes is waarschijnlijk al genoeg.
Dat hèb ik ook maar dan bij bijna al mijn schoenen ook waar zon lusje inzit en al heb ik ze nog zo strak ik blijf het altijd gewoon maar recht trekken omdat ik anders niet weet wa ik er mee moet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De mogelijkheid bestaat, dat de tong niet recht in de schoen is gestikt en daardoor een afwijking vertoont.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding