Wat te doen tegen puistjes op borst en rug?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de antwoorden allemaal :D ga er zeker wat mee doen

Antwoorden (7)

Ga naar je dermatoloog
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het zelfde probleem. Je kunt bijvoorbeeld gaan zonnen. Hierdoor droogt je huid en heb je minder kans op puistjes. Ook wordt je misschien wel bruin :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ben je van de huismiddeltjes? Gebruik dan tea tree olie, op een wattenstaafje de puistjes aanstippen, of evtueel verdunnen met jojoba olie (die trekt goed in, laat geen laagje na) maar zeker niet teveel middeltjes gebruiken.
En jah, veel water drinken helpt ook. Als er veel meeeters zijn, en onzuiverheden, zou je ook nog 1 maal per week/2 weken mild kunnen scrubben en een sauna zo nu en dan en in de zon, dan drogen ze uit, maar let wel op heh, gebruik milde sunblock, die voor baby's is een hoge beschermingsifactor en mild. suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat echt helpt is het insmeren met appel azijn! Het stinkt wel, maar helpt echt goed! Mijn broertje had er namelijk ook heel erg last van, nu ziet het er super glad uit! Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb 'had'' precies het zelfde :)
gewoon elke dag douche en met een washandje en zeep goed overheen gaan, soortvan scrubbe.
en dan na het douche met bodymilk insmeren.
na 3 dagen was het een heeeel stuk minder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat goed werkt is het tea tree face mask van the body shop. Ondanks dat het een face mask is werkt het ook erg goed op je borst en rug. Verder zijn er ook schoonheidsspecialisten die speciale acnébehandelingen hebben voor je rug en borst. Dat werkt ook prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
argan olie echt een hedendaags wondermiddel.
Ik had op mijn boven armen allemaal kleine bultjes/ puistjes nu smeer ik me elke avond voor het slapen in met argan olie en wonder boven wonder ze zijn weg had hier echt jaren last van. hier in nederland verkrijgbaar bij de tuinen.oorspronkelijk uit marokko.