Waar zijn vans het goedkoopst

Ik wil graag vans era (schoenen) waar kan ik die het beste kopen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (6)

Ja dan marktplaats
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan heel veel soorten bestellen bij zalandoo. Hier rekenen ze geen verzendkosten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bestel ze via Amerika 35 dollar!
Iets van 24 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een outlet store ik
Ging namelijk laats bij Barcelona naar een outlet dorpje als het ware ( vol met die winkels van Nike vans puma diesel etc naam was la Roca vella voor barca dus ) vans van de echte vans winkel 25 euro;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het buitenland zijn ze vaak een stuk goedkoper dan hier. Vooral in Amerika kun je ze vaak voor een spotprijs bestellen. Het probleem is dan alleen vaak dat de douane ze onderschept en dan riskeer je een flinke boete. Beter is om ze te bestellen via Engeland of Duitsland, omdat dit landen zijn die in de EU zitten en er dus vrij verkeer van goederen is. Persoonlijk bestel ik altijd bij Amazon.de/Amazon.co.uk. Veel goedkoper dan in Nederland en nooit gezeur met douane.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op de zwarte markt