hoe kom ik van me puist af ?

ik heb zelf cleatasiel opgedaan & eerst met water gespoelt.

zal die morgen ochtend weg zijn ? hij is heel dik opdat ik er veel aan hebt gepult.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

Sorry Dirk, maar die is morgen niet weg. En overmorgen ook niet....
Juist omdat je er aan gepulkt hebt, is de huid geirriteerd geraakt en misschien ook wel een beetje ontstoken door vuil dat erbij gekomen is.
De beste manier om snel van een puist af te komen is: goed schoonhouden en laten uitdrogen. Voor dat uitdrogen kun je veel middeltjes krijgen bij de drogist, maar wat ook goed werkt is er 's nachts een dikke laag tandpaste opsmeren.
Maar helaas, een puistje is nooit binnen een dag weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
your smart :)

Andere antwoorden (3)

van clerasil krijg je juist puisjes, ik wil je niet ontmoedigen hoor maar als je je gezicht gewoon met water blijft wassen aleen dan heb je de minste kans op puistjes. clerasil is commercieel, helpt niks aleen maar om er meer te krijgen. je moet ze gewoon met rust laten en geen een soort zeep gebruiken. succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een puist hebt, dan kun je hem uitknijpen.
Je kan er ook alcohol op stippen met een wattenstaafje.
Als je veel vet voedsel eet of chocola dan krijg je puistjes, dus als je puistjes wil vermijden moet je het niet al te veel eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Benzac is hét wondermiddel voor puistjes( te koop bij de apotheek) Voor het naar bed gaan een beetje Benzac op de puist smeren, en de dag erna is er al bijna niets meer van te zien. In verschillende doseringen te verkrijgen, maar de minst sterke is waarschijnlijk al goed genoeg.