Vaak als je 2 lagen nagellak op doet, komen er een soort bubbeltjes in de nagellak. Hoe kan dit en kan je dit voorkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (4)

Door de eerste laag eerst goed te laten drogen en dan pas de 2e erop te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De eerste laag nagellak moet heel dun zijn en heel goed drogen.

Of dat nu de basislak is, of al een kleurtje: je kunt niet over een niet droge lak opnieuw lakken.
http://www.beautyweb.nl/nagels/focus/194/DE_JUISTE_LAKTECHNIEK.html
We raden aan de kleurlak in twee dunne lagen op te brengen, in plaats van in één dikke laag. Daarbij is het belangrijk de eerste laklaag goed te laten drogen voordat de tweede laag opgebracht wordt.

Natuurlijk eerst ook je nagels goed schoon maken, zodat er geen vet op achter gebleven is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit voorkom je door de nagellak goed uit te strijken. Als er teveel aan t kwastje zit krijg je last van die bubbeltjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe niet teveel nagellak op je kwarsje dan duurd het wel langer maar word wel mooier