hoe haal ik me haren voor me ogen weg en hoe krijg ik meer haar achter?

ik heb wel een beetje lang haar, als ik het schuin doe is het voor me ogen dus het is langer dan justin bieber, maar ik wil gewoon stijl ( ik heb al stijl haar ) lang haar iets langer dan me nek, nu komt het van achter niet tot me nek, maar als ik mensen met lang haar zie, dan hebben ze nooit haar voor hun ogen, kan je ervoor zorgen dat je haren voor je ogen naar achter gaan ?
en is er iets om je haren te laten groeien, en moet ik me haren voor me ogen knippen om het weg te halen, of iets anders?
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (4)

naar achteren kammen lijkt me...
of een haarband indoen..
dan is het voor je ogen weg...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Heb jij wel eens een jongen met een haarband gezien? Hooguit een zweetbandje om het voorhoofd....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik zie er hier toch genoeg mee lopen...
misschien verschilt t van land tot land..
Ga naar een herenkapper en laat je adviseren en knippen door de vakman. Je zult zien dat je dan geen haren meer in je ogen hebt.
12 jaar geleden
Scheiding in het midden doen en je haar gewoon laten groeien
Als je et irritand vind knip dan alleen de voorkant dus zodat
De voor en achterkan gelijk zijn (: greetzx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het nog langer wordt, kun je het achter je oren doen. Of je kunt gel of spray gebruiken om een lok te fixeren zodat het model er goed in blijft.
Er bestaan geen middelen om je haar sneller te laten groeien.