mag je als je eryacne heb gebruikt(maar die haald geen meeters weg)dan overgaan op benzolyperoxiode??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Eerst je kuur afmaken. Voor mee-eters kan je het best je gezicht schoonmaken met bijvoorbeeld reinigingsmelk of speciale huidverzorgingsproducten. Deze zijn te verkrijgen in de drogisterij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eryacne goed erafspoelen/ reinigen. raadzaam om een dagje te wachten met starten van het andere middel .ben zelf ook overgestapt omdat de eryacne niet genoeg hielp. en ben op advies van de dokter na een dagje rust te geven aan ander middel begonnen.