Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik 100 tandenborstels bestellen?

Bij een workshop hebben wij deze nodig, de workshop heeft al een pilot gehad en het was zeer succesvol. Om de workshop te 'automatiseren' hebben wij een adres/website nodig waar 100 tandenborstels tegelijk besteld en (snel) geleverd kunnen worden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/uiterlijk-mondverzorging/430933004-tandenborstels-nieuw.html 100 voor 20 eurie.. geen geld!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor workshop je gaat doen...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Bol.com?? Weet het niet zeker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De snelste en makkelijkste manier om aan je 100 tandenborstels te komen is om naar de supermarkt te gaan.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Via een online drogist. Of anders bij een groothandel (makro oid).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tandenborstel.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de wittetandenwinkel het niet snel kan leveren, eet ik m'n tandenborstel op.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Via drogisterij.net heb je je bestelling (op werkdagen) de volgende dag al binnen. Overigens zou ik gewoon naar de action gaan. Daar hebben ze veel tandenborstels en lekker goedkoop. Ook met knipperlichtjes erin ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geniaal
Is het niet gewoon makkelijker om direct morgen naar de etos te gaan en ze daar te kopen ? Of moet het persee online besteld worden? Dan zou je het ook gewoon bij de Albert heijn boodschappen service kunnen proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het tandartsplein.nl. goedkoop en o-zo snel bezorgd. Plus een stukje zekerheid: Thuiswinkelwaarborg.

Tandenborstel voor 1,69:

http://www.tandartsplein.nl/winkel/C10/46991/tepe-select--select-compact.html

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding