Hoe moet je een broekriem opmeten?

Inclusief of exclusief de gesp?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K
bamibal
12 jaar geleden
Ik dacht eerst dat er stond: hoe moet je een broekriem opeten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, dan was het antwoord heel makkelijk geweest :p NIET!

Het beste antwoord

zonder gesp. De maat die je hebt, stel 80 dan moet hij tot het eerste gaatje 80 zijn. dan heb je niet zo'n klein stukje wat uitsteekt, maar nog een stuk wat je door je broekgaatje kan doen if you know what i mean
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als je een nieuw moed kopen kan je hem ook mee nemen naar de winkel ofzo ik denk dat het slimste is om gwn 2 maten op te schrijven en voor je doelijnde ze mee te nemen (ik weet niet voor wat je hem nodig heb)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Strikvraag! Komt je broekband op je heup of erover? Ik heb namelijk riemen die niet passen als ik een heupbroek draag. Dus kijk daar ook even naar.