Welke deodorant?

Ik kan heel snel gaan zweten als ik zenuwachtig ben. Ik heb gehoord dat er deo bestaat die ervoor zorgt dat je niet gaat zweten. Welke deo kan ik gebruiken voor een vrouw???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (10)

Ikzelf kende dit probleem ook. Heb veel baat bij Rexona aloe vera, een anit-perspirant. De geur die dit produkt heeft, overstemt niet de geur die ikzelf afgeef bij veel inspanning.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je kan gebruiken zijn producten van odorex, deze heeft een hele lijn met anti zweet producten zoals een lotion die je voor het slapen op je oksels dept om vervolgens de komende dagen niet te zweten onder je oksels.

Ook heeft syeneo5 een goed product, alleen is deze wat duurder.

Als je alleen deodorant wilt gebruiken kan je kiezen voor een deodorant van odorex of Bourjois anti gele vlekken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik hoor vele mensen zweren bij odorex dry, alleen moet je dat dan om de dag gebruiken, elke dag zou niet goed zijn, maar die houd je dus echt droog. Een vriend van mij gebruikt dat ook, die moet anders meerdere malen schone kleren aantrekken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zweet inderdaad bij odorex producten. Vooral de lotion! Ik moet altijd heel ver fietsen over plat land. Erg warm in de zomer en dan zweet ik me rot. Tenzij ik odorex gebruik! Ideaal. Alleen jammer dat het niet op je gezicht kan.

Toegevoegd na 1 minuut:
*ik zweet bij odorex producten moet natuurlijk "ik zweer bij odorex producten"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet geen deodorant gebruiken, maar een 'anti-perspirant'. Die vermindert het zweten doordat er aluminium in zit. Eerst je oksels goed wassen, dan het spul gebruiken.
Vrijwel alle merken hebben ze wel in het assortiment, dus een kwestie van proberen welke je het prettigst vindt.
Zelf gebruik ik het liefst Rexona.

Hier vind je informatie over hoe je kunt kiezen, maar: de pagina is overduidelijk - en slecht - uit het Engels vertaald. Als je daar zelf een beetje overheen kunt lezen, staat er wel goede info: http://unibeauty.co/nl/schoonheid-adviezen/1110/te-kiezen-en-te-gebruiken-anti-transpiranten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het merk deoleen heeft hele goede anti-transpiratie deo's, gewoon te koop bij de kruitvat etc.
Verder zijn er ook okselpads te koop, misschien is dat een oplossing voor jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf gebruik een 7daagse behandeling van Therme.
(vrij) prijzig, maar werkt heel goed!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zweten voorkomen kan niet met deodorant. Wel kun je bijvoorbeeld roller deodorant gebruiken, dit neemt de zweetlucht beter in zich op dan een deodorant die spuit. Zelf gebruik ik meestal eerst de roller en daarna een deodorant die spuit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf gebruik ik (heel alternatief misschien)als ik topjes aan heb ( dus wanneer het poepie heet is buiten dus)gewoon vaseline zalf en daar overheen spuit ik een beetje deo( en dat kan nivea zijn of fa dat maakt niks uit.) Alleen vaseline moet je niet dagelijks gebruiken omdat je dan echt alles af sluit en das dus echt niet goed. Maar ik doe het wel omdat dat echt het enigste is wat echt werkt bij mij , de vaseline trekt gewoon in de huid en houd zweet tegen en de geur van deo camoufleert ongewenste geurtjes. HOewel ik het eigenlijk ook wel gewoon lekker vind om de geur te ruiken. Wanneer je een strak truitje aan hebt en klots oksels denkt te krijgen kun je bij voorbaat inleg kruisjes proberen. Die dingen zijn zo flinterdun dat het niet opvalt en bovendien zijn er bij de action meende ik ook inlegkruisjes te koop speciaal voor onder je oksels en ook als je dat gebruikt maakt het in feitte niks meer uit welke deo of je gebruikt omdat het vocht op word genomen door de inlegkruisjes en je dus eigenlijk alleen nog maar de DEOGEUR geschikt moet vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De axe dry lijn is eigenlijk voor mannen maar mn vriendun gebruikt het ook als ze s'ochtends wakker wordt bij mij en we vinden het beiden goed doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vriendun = vriendin