Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik mij lippiercing het beste verzorgen

Toegevoegd na 6 minuten:
als ik plastiek staafje neem aan binnen kant voel je het dan minder? of maak dat nix aan

Toegevoegd na 37 minuten:
welke mond water of tanpaste is goed

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
502

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Goed schoon houden en bij je piercer vragen wat zij aanraden, waarschijnlijk heb je na het schieten advies toch wel gekregen en blaadje met informatie?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk even op de volgende site:

http://www.tattoomartin.nl/piercing/lippiercing/lippiercing.html

Ik kan het helaas niet knippen en plakken van de site, maar op bovenstaande site staan tips over het verzorgen van je lippiercing.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'N plastic labret is lichter en zal je tanden niet snel kapot maken. Zorg ervoor dat hij niet tekort is zodat je 'm goed kan schoon maken en je huid onder 't balletje nog de ruimte heeft. Schoonmaken zou ik 'm tijdens 't douchen en dan met unicura zeep (desinfecterend) en niet met sterilon of alcohol..naar mijn weten vertraagt dat de genezing.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee,niet echt lekker,maar wel effectief..volgens mij desinfecteert mondwater geen wondjes,wat 'n piercing in feite is..Het gaat puur om het bacteriedodende effect en ja,je voelt 't minder,zo'n plastieken,omdat hij lichter is.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding