Sam's hair.

Ik heb al eerder een vraag gesteld over Sam (Glee).
En nu heb ik nog 2 vragen.

Ik heb nu een beetje hetzelfde haar.
Maar het krult nog aan het einde.
Hoe kan ik dat weghalen.

En vraag 2.
Als ze me Justin Bieber, Sam noemen wat moet ik terug zeggen?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (7)

1. Stijltang! miss kan je van je zusje of moeder lenen. Ff snel erover heen en tadaaaa! Stijlhaar dat je kan flippen like the biebs

2. Ten eerste snapik niet waarom iedereen met langer haar justin wordt genoemd maar mochten ze je zo noemem denk dan maar zo dat justin 9 miljoen albums heeft verkocht en mega populair is. So the girls diggin' the hair
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mediamarkt, paar tientjes! Aan te bevelen: Remington.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat snap ik. T gaat er meer gewoon om dat er wel heel veel mensen t leuk vinden
je kan ook gel in de punten doen als je het niet wil stijlen met een stijltang! verder zeg je gewoon dat je je zelf bent en dat jij het leuk vindt! als Justin niet bekend zou zijn zou niemand je met hem vergelijken en hij is ook gewoon een mens! Wees blj met Wie je bent!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Vraag 1
Gewoon een beetje mousse erin, en je kunt je haar zo vormen als jij het wilt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je haar ook in het goede model feunen,
Heeft Justin bieber nu trouwens niet een ander kapsel? Ik weet het niet zeker, maar ik geloof het wel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze dat zeggen moet jij gewoon terug zeggen;
ik durf tenminste mijzelf te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.koiniclub.com/ref/C-30-80163864 staan echt super tips als je registreert
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een MOOI haar! Sorry, ik zou gwn zeggen : Heey Justin Bieber!
Dan zeg je gewoon : Jaah ik ben JB, dat zie je goed :P