ik wil model worden en kan ik dat wel

ik wil super graag model worden iedereen zegt het tegen me
ik ben 1.70
ik weeg 45 kg
en ik ben vadaag 12 geworden kan ik dat

Toegevoegd na 8 minuten:
ik wil super graag model worden iedereen zegt het tegen me
ik ben 1.70
ik weeg 45 kg
en ik ben vandaag 12 geworden kan ik dat
en bij welk modellenbureau

Weet jij het antwoord?

/2500

Jazeker. Er zijn modellen types zo veel als er mensen zijn. Het gaat voor een groot deel ook om je uitstraling.

je bent nog te jong, maar qua lengte en gewicht ga je de goeie kant op. Als je 15 bent, eens wat foto's laten maken, en kijken of je wat opdrachtjes kunt krijgen. netwerken, praten, vragen. Kruiwagens zijn je beste hulpmiddelen. Toegevoegd na 3 minuten: Modellenbureau's zijn nog even een stap te ver... begin dichtbij, zoek meiden die er al ervaring in hebben, mensen kennen... zij kunnen je tips geven; betrouwbare fotografen, goede bureaus...

moeder anne heeft voor zover ik weet altijd een goede naam gehad. Dus misschien kun je daar beginnen om info te vragen. Ga nooit in zee met iemand die verwacht dat jij (veel) geld betaalt om in hun kaartenbak te komen. Toegevoegd na 18 minuten: En je vraag of je dat wel kunt: dat ligt aan jezelf, het is hard werken, heb ik wel eens gehoord tenminste

Bronnen:
http://www.moederannecasting.nl/over.php

ik zou het gewoon doen. voor een model hoef je niet eens heel mooi te zijn als je maar foto genique bent

Jazeker, maak een paar mooie foto,s van jezelf en stap een modellenbureau binnen.

Volgens mij heb je ondergewicht. Ik ben ook 1.70 en mijn ideale gewicht is 57 kilo. MAar ik ben dan ook 15. Maar nog steeds, check het even. Ik zou het je afraden om een modellencarrière te beginnen, het lijkt leuk maar uiteindelijk is het gewoon een grote beoordeling van je vlees. Hou nog een beetje eigenwaarde aub. Vrouwen MAG je niet als een stuk vlees zien dat gekeurd word, dat is niet menselijk meer. En als je kleding wil showen, je bent een wandelende paspop... Nee, kies liever een beroep waarin je niet afhankelijk bent.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100