Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil model worden en kan ik dat wel

ik wil super graag model worden iedereen zegt het tegen me
ik ben 1.70
ik weeg 45 kg
en ik ben vadaag 12 geworden kan ik dat

Toegevoegd na 8 minuten:
ik wil super graag model worden iedereen zegt het tegen me
ik ben 1.70
ik weeg 45 kg
en ik ben vandaag 12 geworden kan ik dat
en bij welk modellenbureau

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
704

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Jazeker. Er zijn modellen types zo veel als er mensen zijn. Het gaat voor een groot deel ook om je uitstraling.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je bent nog te jong, maar qua lengte en gewicht ga je de goeie kant op. Als je 15 bent, eens wat foto's laten maken, en kijken of je wat opdrachtjes kunt krijgen. netwerken, praten, vragen. Kruiwagens zijn je beste hulpmiddelen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Modellenbureau's zijn nog even een stap te ver... begin dichtbij, zoek meiden die er al ervaring in hebben, mensen kennen... zij kunnen je tips geven; betrouwbare fotografen, goede bureaus...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
moeder anne heeft voor zover ik weet altijd een goede naam gehad. Dus misschien kun je daar beginnen om info te vragen.
Ga nooit in zee met iemand die verwacht dat jij (veel) geld betaalt om in hun kaartenbak te komen.

Toegevoegd na 18 minuten:
En je vraag of je dat wel kunt: dat ligt aan jezelf, het is hard werken, heb ik wel eens gehoord tenminste
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeer goede ervaring met moeder Anne in Amsterdam! +
ik zou het gewoon doen. voor een model hoef je niet eens heel mooi te zijn als je maar foto genique bent
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja idd haha
Jazeker, maak een paar mooie foto,s van jezelf en stap een modellenbureau binnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij heb je ondergewicht.
Ik ben ook 1.70 en mijn ideale gewicht is 57 kilo.
MAar ik ben dan ook 15.
Maar nog steeds, check het even.

Ik zou het je afraden om een modellencarrière te beginnen, het lijkt leuk maar uiteindelijk is het gewoon een grote beoordeling van je vlees.
Hou nog een beetje eigenwaarde aub.
Vrouwen MAG je niet als een stuk vlees zien dat gekeurd word, dat is niet menselijk meer.
En als je kleding wil showen, je bent een wandelende paspop...
Nee, kies liever een beroep waarin je niet afhankelijk bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het erg om onder gewicht te hebben ??
ik heb ook ondergewicht maar kan er niks aan doen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan dodelijk zijn.
Er zijn 2 soorten honger.
Kwantitatieve honger (hoeveelheid eten) en kwalitatieve honger (voldoende vitamine enz)
Ondergewicht word veroorzaakt (als je geen ziekte hebt ofzo) door kwantitatieve honger. Maar dan heb je meestal ook niet voldoende vitamines binnen.
Je word minder lang, je ziet er ziek uit, bent vaak moe, kan sneller je botten breken.
Ondergewicht is heel erg ongezond, al is overgewicht nog erger.
Maar zolang je zorgt dat je alle vitamines binnen krijgt die je moet krijgen (zie voedingscentrum, dan weet je wat je moet hebben) is het minder gevaarlijk. Tenzij je ineens in een situatie terecht komt waarin je weinig eten hebt, je hebt immers geen vetreserves en de dunne mensen overleven dan het kortst. Zorg ervoor dat je wat vet op je botten hebt. Niet teveel natuurlijk.
En bovendien zijn mensen lelijk die te dik zijn maar ook als je een wandelend skelet bent.
Gewoon iets vet op je botten zodat je botten zijn bedekt.
En sporten, niets is zo mooi als een beetje spieren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
overdrijf neit zo schromelijk zeg, ik ben 17 en woog nog geen jaar terug drie kilo minder dan haar.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding