Bij elke juwelier in de buurt kan je wel gaatjes laten schieten. Leeftijd maakt volgens mij ook niet uit hoor. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij elke goede juwelier kan je gaatjes laten prikken.
Leeftijd moeten ze niet moeilijk over doen,mar al vanaf 4 maanden geloof ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij veel juweliers doen ze dat pas vanaf 5 of 6 jaar. Maar er zijn wel juweliers waar ze het eerder doen, daar moet je gewoon even naar informeren. Ik zou het op deze leeftijd zelf nog niet doen, maar wachten tot het kind zelf kan beslissen, maar dat is nou eenmaal niet voor iedereen gelijk. Ik zou het in ieder geval wel bij een goede, schone juwelier doen, en niet ergens drie hoog achter, je wilt geen infecties of scheve gaatjes of zo.