iemand ervaring met gelnagels?

hoe duur, hoe lang blijven ze zitten, mooi? niet onnatuurlijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

€5,- per nagel, blijft ongeveer 3 tot 4 weken mooi en ziet er meestal best onnatuurlijk uit... Maar dat maakt het niet minder mooi hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hey,
Ik heb wel eens gelnagels gehad, ze blijven Rond de 6weken zitten, dan moeten ze echt weer gevijlt en opgevuld worden. Ligt eraan wat voor tips je eropzet, ik vind opvallende witte tips echt leuk! Maar je heb ook hele natuurlijke. Maar persoonlijk zou ik toch kiezen voor acryl nagels, wel iets duurder, maar gaan langer mee en bij gel nagels als ze uitgroeien ( groeien met de nagel mee) komen er luchtbelletjes onder, en ze zijn iets kwetsbaarder als acrylm
Maar op andwoord op je vraag te geven, welke keus je ook maakt, ik vind het heel verzorgt en vrouwelijk staan.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hoe duur ? Bij een thuissalon rond de 30 en bij een nagelstudio mooet je toch wel rekenen op 40. Afgebroken nagel herstellen 5 euro. En opvullen meestal rond de 20.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het allebei gehad omdat ik op een zeker moment allergisch werd voor de acryl stapte ik over op gel nagels. Allebei mooi om te zien en uiteraard zie je dat het nep is, maar wel verzorgd! Ik heb geen ervaring met luchtbelletjes, ik denk dat mijn salon daar te professioneel voor was. Succes en plezier van je nagels!