Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik tips voor kapsels met lang haar?

Ik heb sinds een tijdje wat langer haar (net over de schouders) en heb dit nog nooit gehad. Ik kom zelf nu niet verder dan een paardestaart, wie heeft leuke tips/websites over wat ik met mijn haar kan doen?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik bedoel dus wat ik zelf voor leuke dingen met mijn haar kan doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
569

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

volgens mij is er maar een persoon die je goed kan helpen, en dat is de kapper. hij of zij heeft boeken met ideeen en kan in overleg met jou uitzoeken wat voor kapsel bij jou past. het is voor iedereen verschillend dus...

Toegevoegd na 8 minuten:
http://www.goeievraag.nl/vraag/leuke-ideeen.61774 deze vond ik ook nog even;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb net op Google "haarvlechten" ingetikt bij "afbeeldingen" (geen HTML geplaatst ivm richtlijnen op GV) hier vond ik toch hele leuke voorbeelden van allerlei verschillende manieren van vlechten.

Als je "haar opsteken" intikt krijg je ook weer de mooiste ideetjes!

Bij de deze shop http://www.haircareshop.nl/ vind je bijvoorbeeld ook heel veel leuke speldjes en andere accessoires voor je haar...

Zelf heb ik ook altijd van plaatjes afgekeken, en geprobeerd na te maken, of een vriendin gevraagd het voor me te doen.

Heel veel plezier en succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens op YouTube kijken! Daar kun je enorm veel leuke ideeen vinden voor lang haar! Verschillende vlechten, staarten, knotten echt alles! Succes;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of de krultang gebruiken, ik neem altijd dikke lokken in plaats van dunne, daarna met je vingers schudden zo krijg je het mooi natuurlijk!
Succes :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding