hoe weet je wanneer je toe bent aan een bh???

Toegevoegd na 12 minuten:
ik ben 12

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3K

Het beste antwoord

Ik weet niet hoe oud je bent, maar het dragen van een bh/topje begint in groep 8. Toen droeg ik zelf pas een bh aan t eind van t jaar. Maar in de brugklas moet je echt een bh hebben, anders wordt je denk ik erg gepest... ;( Zelfs als je helemaal geen borstgroei hebt zou ik toch maar een bh gaan dragen.
Iemand uit mijn klas is heel dun en heeft nog helemaal geen borstgroei, helemaal niks, maar ze draagt wel een topje.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je al gevormde borsten begint te krijgen koop je best een BH.
Maar ook als je nog niet echt borsten hebt, kan je soms toch last hebben van gezwollen tepels. In dat geval is een BH of een topje ook goed, omdat dan je kleding er niet meer zo pijnlijk over schuurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je borsten ondersteuning nodig hebben De een is 12 en de ander 14 Er zit geen leeftijd aan Als je maat AA hebt en je wilt een bh dragen is dat mogelijk maar niet noodzakelijk Ik begon met een klein maatje omdat ik het wel stoer vond Later is het nodig en kan je er op die manier alvast aan wennen om er vroeg mee te beginnen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begon met een bh toen ik puntjes in strakke shirts begon te zien, dit vond ik niet erg mooi, dus had ik bij de hema een voorgevormde bh zonder beugel gekocht.
Ook kreeg ik last van mn 'ewrtjes' als ik moest rennen of fietste over een hobbelweg, die bh gaf steun en dus had ik er een last meer van.
Beetje kunnen helpen? Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een bh nodig hebt dan weet je dat waarschijnlijk zelf wel. Als je bijvoorbeeld tijdens het lopen, rennen of fietsen last hebt van wiebelende borsten of als het zelfs zeer doet dan heb je een bh nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begon met een BH dragen rond mijn 12ste.
Ik kreeg "stippels" in strakke shirtjes dat vond ik niet mooi,
dus toen een BH gekocht.
Is wel even wennen maar je hebt
het later wel nodig.