Als je je haar wast 1 dag voordat je het bij de kapper laat verven krijg je dan minder resultaat?

Ik had gehoord dat je het op ongewassen haar moest doen maar vanaf hoe lang niet gewassen is ongewassen ... Ik vond mijn haar te vet om zo mee naar de kapper te gaan daarom heb ik het toch gewassen 1 dag ervoor ... Het lijkt nu wel of de verf er al op plekken uit is en het is heel recent gedaan voor 55 euro ... (zat ook wel puntjes knippen bij) Of komt het door die felle zon ...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
7.6K

Antwoorden (3)

De haarverf ,pakt, het beste als u na het wassen van uw haar GEEN toevoegingen gebruikt zoals conditioner, gel, versteviger, lak etc.
Als men naar een arts gaat dan neemt men ook eerst een douche, dat is wel zo fris.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik nooit spullen in me haar ik doe alleen wassen met shampoo en daarna cremespoeling maar die spoel je daarna ook uit ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fout. Ook geen cremespoeling gebruiken na het wassen van uw haar indien u het haar gaat schilderen.
Dus na het wassen alleen goed uitspoelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar ik ging de volgende dag pas (op de dag zelf wassen leek me sowieso verkeerd) en dan kreeg ik echt mijn haar niet uit de knoop zonder cremespoeling en kan ik het niet kammen ...
Dat je je haar 1 dag van te voren gewassen hebt zou niet veel uit moeten maken.
Het zijn denk ik verschillende factoren bij elkaar.
Met dit weer is het altijd verstandig om iets op je hoofd te dragen om de kleur te beschermen, anders kan het idd zo zijn dat ie met een week al aan het vervagen is.
Maar als ik jou was dan zou ik toch ff terug gaan naar de kapper, misschien is er iets verkeerd gegaan.
Te weinig verf gebruikt, te kort laten intrekken, te grondig uitgespoelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het moe geen probleem zijn als je je haar 24 uur geleden haar gewassen is. Het zal waarschijnlijk eerder aan de kwaliteit van de verf liggen, de ene haarverf doet het gewoon beter dan de ander. Als ik jou was zou ik gewoon terug gaan en eisen dat ze het nog een keer verven, aangezien je er zoveel voor hebt betaald, succes!