Als je je haar wast 1 dag voordat je het bij de kapper laat verven krijg je dan minder resultaat?

Ik had gehoord dat je het op ongewassen haar moest doen maar vanaf hoe lang niet gewassen is ongewassen ... Ik vond mijn haar te vet om zo mee naar de kapper te gaan daarom heb ik het toch gewassen 1 dag ervoor ... Het lijkt nu wel of de verf er al op plekken uit is en het is heel recent gedaan voor 55 euro ... (zat ook wel puntjes knippen bij) Of komt het door die felle zon ...

Weet jij het antwoord?

/2500

De haarverf ,pakt, het beste als u na het wassen van uw haar GEEN toevoegingen gebruikt zoals conditioner, gel, versteviger, lak etc. Als men naar een arts gaat dan neemt men ook eerst een douche, dat is wel zo fris.

Dat je je haar 1 dag van te voren gewassen hebt zou niet veel uit moeten maken. Het zijn denk ik verschillende factoren bij elkaar. Met dit weer is het altijd verstandig om iets op je hoofd te dragen om de kleur te beschermen, anders kan het idd zo zijn dat ie met een week al aan het vervagen is. Maar als ik jou was dan zou ik toch ff terug gaan naar de kapper, misschien is er iets verkeerd gegaan. Te weinig verf gebruikt, te kort laten intrekken, te grondig uitgespoelt.

Het moe geen probleem zijn als je je haar 24 uur geleden haar gewassen is. Het zal waarschijnlijk eerder aan de kwaliteit van de verf liggen, de ene haarverf doet het gewoon beter dan de ander. Als ik jou was zou ik gewoon terug gaan en eisen dat ze het nog een keer verven, aangezien je er zoveel voor hebt betaald, succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100