Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (8)

Gebruikt of ongebruikt? ik denk met bon, binnen bepaalde tijd en de mascara nog ongebruikt wel. Regels kunnen per winkel natuurlijk verschillen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen als die nog niet is geopend. Er zit vaak een plastic sealing om. En met de bon.

Het zou niet hygienisch zijn om mascara die al een keer gebruikt is te ruilen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het proberen. Als ik de cassiere of winkeleigenaar was, dan zou ik het niet accepteren. Het is immers onhygienisch en koop=koop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor; ik heb wel een oude sok die ik je er voor wil geven!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL +je
Dat zal aan de winkel liggen.

Ik heb wel eens een mascara geruild bij het Kruidvat,
omdat ik vond dat de mascara te droog was.
Hij was dus wel open geweest en door mij gebruikt.
Maar ze ruilden hem toch, omdat zij klantvriendelijkheid
belangrijker vinden dan een mascara die ze af moeten schrijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb al eens een aangebroken en gebruikte mascara geruild ik kreeg er nl dikke en ontstoken ogen van, bleek allergies te zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt er aan waar je deze gekocht hebt en of het gebruikt is. Toevallig ben ik gisteren met oranje nagellak terug gegaan naar de Hema. Ik dacht; leuk voor koninginnedag, maar daar werd thuis helaas anders over gedacht :-/
De dame aan de kassa ging zelf ook even navragen of zij wel "make up ruilen" goed konden vinden, maar het mocht. Ik zou het dus gewoon proberen mits het ongebruikt is natuurlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de etos kon het ook gewoon, ik had de mascara nog niet gebruikt, maar ze keek en vroeg daar ook niet eens naar. Kreeg gewoon mn geld terug;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding