Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben een meisje en heb haar op me buik..

Hallo, ik ben een meisje en ik heb best wel wat donkere haren op me buik. Ik heb ze nu dus geschoren met een scheermes gisteren, maar nu zijn er allemaal stoppeltjes op me buik! We gaan vrijdag zwemmen met de klas, wat moet ik doen!? Hoe kan ik zorgen dat de stoppeltjes weg blijven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het maakt niet uit, want zoals je GV naam zegt: jij bent knap, dus je kan het hebben ;). Maar in de vorige vraag die je stelde heeft iemand ook geadviseerd om de haartjes te epileren (hierdoor blijven ze langer weg en ontstaan er geen stoppels).

Je haartjes zijn nu te kort dus is het onmogelijk om ze te epileren, wacht tot vrijdag ochtend en hoop dat ze dan lang genoeg zijn om ze te kunnen epileren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou ervoor kiezen om Veet ontharingscrème te gebruiken. Hierdoor verdwijnen de haartjes tijdelijk, maar langer dan bijvoorbeeld door scheren. Ook is het volledig pijnloos.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Harsen! Wel een beetje pijnlijk maar je hebt er wel plezier van :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding