Ik ben een meisje en heb haar op me buik..

Hallo, ik ben een meisje en ik heb best wel wat donkere haren op me buik. Ik heb ze nu dus geschoren met een scheermes gisteren, maar nu zijn er allemaal stoppeltjes op me buik! We gaan vrijdag zwemmen met de klas, wat moet ik doen!? Hoe kan ik zorgen dat de stoppeltjes weg blijven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (3)

Het maakt niet uit, want zoals je GV naam zegt: jij bent knap, dus je kan het hebben ;). Maar in de vorige vraag die je stelde heeft iemand ook geadviseerd om de haartjes te epileren (hierdoor blijven ze langer weg en ontstaan er geen stoppels).

Je haartjes zijn nu te kort dus is het onmogelijk om ze te epileren, wacht tot vrijdag ochtend en hoop dat ze dan lang genoeg zijn om ze te kunnen epileren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou ervoor kiezen om Veet ontharingscrème te gebruiken. Hierdoor verdwijnen de haartjes tijdelijk, maar langer dan bijvoorbeeld door scheren. Ook is het volledig pijnloos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Harsen! Wel een beetje pijnlijk maar je hebt er wel plezier van :)