wat is handig om bruin te worden uit de keukenkastjes?

ja, wat is handig om bruin te worden. En dan bedoel ik iets wat je kunt maken van wat je gewoon in huis hebt.

Kan je gewone keukenolie ook gebruiken??

Toegevoegd na 7 minuten:
maar met zonnebrandcreme duurt het toch hartstikke lang voordat je echt bruin bent?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met zonnebrandcreme duurt het bruin worden niet langer, het beschermd tegen rood worden , dus verbranden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het duurt wel wát langer (als je tenminste de keren dat je zonder flink zou verbranden en opnieuw moet beginnen niet meetelt) maar het voorkomt wel dat je op je 30ste al een enorme rimpelkop hebt door de schade die de zon doet aan je huid!
Kimath
13 jaar geleden
@SuzyQ: ik heb die foto's wel eens gezien van mensen met zo'n rimpelkop, echt vies! Ze lijken minstens 10 jaar ouder.

Antwoorden (6)

Olijfolie met cola mengen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja of olijfolie...
maar het is erg slecht, want er zit totaal geen beschermingsfactor in...
beter is het dan om je keukenkastjes dicht te laten, en een naar het kruidvat gaan om voor een paar euro goede veilige spullen te kopen om bruin te worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We zijn het met elkaar eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dank je wel, ik gebruik zelf wel olijfolie, maar wel die ik koop bij de drogist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar met zonnebrandcreme wordt je toch niet snel bruin??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja wel hoor,maar het is dan wel veiliger..
een verbrande huid, is een beschadigde huid, en dat is nou juist gevaarlijk, daarom goed beschermen, en dan vooral niet gelijk in de olie gaan
Kimath
13 jaar geleden
@loveyou1: wat heb je liever, iets langzamer maar veilig bruin worden, of snel bruin met een grote kans op verbranden en huidkanker?
Je kunt zelfs met olijfolie bruin worden maar van al die keukenmiddeltjes is er niet 1 die je beschermd tegen schadelijke stralingen. Dus niet doen, bij de drogist een goede zonbeschermer halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ssie
Handig om bruin te worden is met mate in de zon, en je goed zonnebrandcreme in te smeren. De tijden dat extreem bruin in de mode was is gelukkig over. De zon verouderd je huid en beschadigd dna als je te lang erin zit, en je zit al snel te lang in de zon momenteel, ook als je jong bent. Een gewoon tintje is meer dan genoeg. Bakolie in de kueken weert nooit de schadelijk straling, en die moet je juist vermijden d..m.v. zonnebrandcreme.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prachtig politiek correct antwoord maar totaal geen antwoord op de vraag?
Als je huid langzaam bruin wordt, helpt een beproefd huismiddeltje:

Smeer je in de schaduw met wijnazijn in en wacht zo lang met je zonnebad tot de huid volkomen droog is.
Als je wil kan je dit trucje na een paar uur nog een keer herhalen.

(geeft wel geen bescherming)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet of jij een zonnebril in je keukenkastjes hebt liggen maar anders zou ik die pakken en met dit weer buiten in de zon gaan zitten met dit weer en niet achter de computer!