wat is handig om bruin te worden uit de keukenkastjes?

ja, wat is handig om bruin te worden. En dan bedoel ik iets wat je kunt maken van wat je gewoon in huis hebt.

Kan je gewone keukenolie ook gebruiken??

Toegevoegd na 7 minuten:
maar met zonnebrandcreme duurt het toch hartstikke lang voordat je echt bruin bent?

Weet jij het antwoord?

/2500

Olijfolie met cola mengen ;)

ja of olijfolie... maar het is erg slecht, want er zit totaal geen beschermingsfactor in... beter is het dan om je keukenkastjes dicht te laten, en een naar het kruidvat gaan om voor een paar euro goede veilige spullen te kopen om bruin te worden

Je kunt zelfs met olijfolie bruin worden maar van al die keukenmiddeltjes is er niet 1 die je beschermd tegen schadelijke stralingen. Dus niet doen, bij de drogist een goede zonbeschermer halen.

Handig om bruin te worden is met mate in de zon, en je goed zonnebrandcreme in te smeren. De tijden dat extreem bruin in de mode was is gelukkig over. De zon verouderd je huid en beschadigd dna als je te lang erin zit, en je zit al snel te lang in de zon momenteel, ook als je jong bent. Een gewoon tintje is meer dan genoeg. Bakolie in de kueken weert nooit de schadelijk straling, en die moet je juist vermijden d..m.v. zonnebrandcreme.

Als je huid langzaam bruin wordt, helpt een beproefd huismiddeltje: Smeer je in de schaduw met wijnazijn in en wacht zo lang met je zonnebad tot de huid volkomen droog is. Als je wil kan je dit trucje na een paar uur nog een keer herhalen. (geeft wel geen bescherming)

ik weet niet of jij een zonnebril in je keukenkastjes hebt liggen maar anders zou ik die pakken en met dit weer buiten in de zon gaan zitten met dit weer en niet achter de computer!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100