is lippenbalsem goed voor je huid?

is lippenbalsem goed voor je huid? en goed voor je handen?

Toegevoegd na 3 minuten:
helpt het ook je lippen mooi te maken/houden? en is labello classic care (met het blauwe dopje) goed voor je lippen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4.3K

Antwoorden (5)

Lippenbalsem is zeker goed voor je huid, maar het is een beetje een dure liefhebberij om je handen met Labello in te smeren, smeer er lekker je lippen mee in, daar is het voor gemaakt, en het werkt prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
behalve voor de lippen, smeer ik er ook m'n neus mee in als ik erg verkouden ben, en m'n neus ruw en rood en pijnlijk wordt van het snuiten. Werkt ook heel erg goed!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In labello zit vrij veel water, ik zou persoonlijk kiezen voor iets op oliebasis. Dat beschermt meer en hersteld beter. Rosebud salve is een hele goeie, ze hebben ook smaakjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blikjes van purol, bij de drogist. Weet niet helemaal zeker offie ook herstellend is, maar dat kun je ff navragen! Succes!
Hmm.. ik zou het niet op mijn huid smeren,maar ik weet wel 100% zeker dat vaselline lipbalsem (aloe vera) Heel erg goed ik voor je huid,lippen,wimpers(ja je wimpers worden er dikker van!) en droge huid plekken enzo..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Labello enz weet ik niet, maar vaseline zeer zeker wel. Altijd als ik een beginnend droog plekje op mijn gezicht krijg doe ik er 's avonds een beetje vaseline op, en hop de volgende ff is het weg! Ook maak ik er mijn wimpers voller en steviger mee... Ik zou zeggen; probeer het een keertje, het kan nooit kwaad!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe het altijd 's avonds, net voordat ik ga slapen. En dan in de nacht erop laten, en als je er niet een superdikke laag opdoet hoef je er 's ochtends niks meer aan te doen. Succes;)