ik heb een enorme miskoop gedaan!

bij een grote bekende winkelketen. Helaas mag ik het niet meer terugbrengen, omdat ik het kledingstuk volgens de keten kapot gemaakt heb! Maar dat is niet zo! Advies?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg even wat er volgens de winkelketen kapot is, en vertel ook even om wat voor aankoop het gaat en bij welke winkel je dat gedaan hebt. Misschien kan men je dan beter helpen.
bamibal
13 jaar geleden
Moest je niet naar de EHBO, vanwege je vorige vraag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@bamibal; bij het afknippen van het aankoop-kaartje heeft hij zich in zn hand geknipt. Ooooh, moet ik dan álles uileggen??!?! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zit zeker allemaal bloed op dat kledingstuk? En.....voel je je al een beetje flauwig worden, na al dat bloeden?

Antwoorden (4)

Ik denk dat je er verstandig aan doet contact op te nemen met het hoofdkantoor, en de zaak uitlegt, misschien dat je er op die manier uitkomt. Het is natuurlijk moeilijk bij een ja/nee verhaal het recht aan jouw kant te krijgen, maar het is absoluut het proberen waard. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
niet geschoten is altijd mis, +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja toch?
Neem contact op met het hoofdkantoor en ga klagen, overdrijf een beetje over de slechte service en hoe brutaal het personeel wel niet tegenover jou was omdat ze zeiden dat het je eigen schuld was enz enz en dan mag je het wel terugbrengen want de klant staat toch altijd op de eerste plaats (?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verkopen met € 5 winst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd, probeer de klantenservice te pakken te krijgen. Als dat niet lukt, zou ik hem verkopen op marktplaats oid.... Succes;)