schoonheidsspecialiste, sinds ik een neoderma peeling ben ondergaan, heb ik last van onderhuidse bobbeltjes,

die ruw aanvoelen..hoort dit bij het herstellingsprocedure of moet ik me zorgen gaan maken?

liefs donna

Toegevoegd na 1 uur:
dit was afgelopen zaterdag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe lang geleden is je behandeling geweest? Ik laat zelf elke 6 weken deze behandeling doen en ben heel blij met het resultaat: geen enkel puistje meer, rode vlekjes zijn verminderd en mijn huid ziet er gezond en glanzend uit. De eerste paar dagen na een behandeling (zeker na de eerste paar keren) is mijn huid echter wel heel gevoelig, beetje branderig en rood en had ik wat kleine bultjes. Die verdwenen echter vanzelf en naarmate ik de behandeling vaker krijg, wordt dat ook minder. Als ik jou was zou ik even overleggen met de schoonheidsspecialiste die je behandeld heeft. Als het na een paar dagen nog bobbelig is, reageer je misschien overgevoelig op de behandeling en kun je beter iets anders proberen.

Het beste antwoord

Dat kan bij het herstel horen.
Bij de behandeling van acné kan zich een 'explosie' van puistjes voordoen, één tot enkele dagen na de behandeling.
De vierde dag na de behandeling voelt de huid droog en strak aan.
De behandeling werkt nog tien dagen in de huid door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hier is iets niet goed gegaan, want dat hoort er echt niet bij. Ga naar de huisarts en vraag een verwijzing voor een dermatoloog om ernaar te laten kijken.