Ik heb krullend,dun haar. Na het knippen is het eindresultaat altijd korter dan ik wil! Wie weet een goeie kapper voor mij in Ehv.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan de Karel de Grotelaan zit een Japanse kapper die in de eerste 2 minuten van de knipbeurt van je kapsel een enorme ravage maakt en vervolgens 10 minuten lang de schade probeert te beperken door oneffenheden weg te knippen. Geen aanrader, wel een belevenis.
Antoni
14 jaar geleden
Suniram, jouw reactie is bijna even grappig als ik deze vraag vond: http://www.goeievraag.nl/vraag/vraagje-hondenkenners-winden.10016
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat vond je van die vraag dan? Ik kan er niet echt uit opmaken of je nu sarcastisch bent of niet:)
Ik vond mijn reactie op deze vraag overigens een stuk leuker: http://www.goeievraag.nl/vraag/abnormaalste-meegemaakt.6965
Maar dat terzijde..
Antoni
14 jaar geleden
Suniram, ik ben niet sarcastisch. Ik vond die vraag grappig en jouw reactie op deze vraag.

Antwoorden (7)

Ik denk dat het simpeler is, dat je aangeeft dat je haar "ongeveer zo kort" moet worden - en dat je daarbij een grotere lengte aangeeft dan wat je wilt.

De kapper zal het weer iets te kort knippen, en zo precies uitkomen op de lengte die jou bevalt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zweer bij de Kinki kapper. Die hebben een heel eigen kniptechniek. Ik laat mijn haar nu al ruim twee jaar daar knippen en ben altijd tevreden.

Toegevoegd na 9 minuten:
Er zitten in Einhoven 2 kinki kappers:

Clausplein 8
5611xp 040-2920066

Stratumseieind 21
5611en
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga eens naar een zgn. Afrokapper, die zijn gewend om mensen met krullen te knippen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op het forum van VIVA heb ik ooit zo'n vraag voor Nijmegen en nog een plaats gezien.
Je zou het daar kunnen proberen.

Heb je niet mensen in jouw omgeving met ongeveer hetzelfde haar? Vraag hen waar zij zich laten knippen.
Als jouw haar de goede lengte heeft, maak er foto's van en print die uit.
Je kunt ook het verschil in lengte tussen nat en droog haar proberen te bepalen. Ook dat praat wat makkelijker bij de uitleg. Dan kun je een lengte noemen van hoeveel korter je het wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kapsalon Mike op de Wal, naast waar eerst het EHV dagblad zat, weet je dat?
En dan ga je op vrijdag of zaterdag, wel afspraak maken, en vraag je naar Elke..en dan zeg je maar dat ik je heb gestuurd.. ..zij helpt je gegarandeerd aan het gewenste kapsel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Michael, niet Mike.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry ik noem hem altijd mike..
:-)
Maar je hebt helemaal gelijk!
10tjes kapper,zit ook in eindhoven,prima in orde .
wel vooraf pinnen !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik had dat probleem vroeger ook altijd, altijd weer balen als je thuis komt.

ik zou kapsalon HIZI hair aanraden.
bij deze kapper hoef je niet even snel tussendoor aan de kapper met zijn schaar al in de hand te vertellen wat je wilt. ook zit er geen lange rij wachtende mensen zuchtend mee te luisteren.

bij hun is het de gewoonte dat je altijd eerst even apart gaat zitten aan een tafeltje in een hoekje, ze vragen wat je wilt en luisteren echt naar je verhaal. je kunt gerust vragen aan ze stellen of samen met ze in kapselboeken kijken.
ze vragen je hoeveel er af moet en dat aan te wijzen.
ze nemen echt de tijd voor je, hoe druk het ook is.
een ander bijkomend voordeel is dat ze je gelijk vertellen wat de behandeling gaat kosten. dus nooit verassingen achteraf omdat ze je tussendoor een masker aansmeren of zo.

ze zitten door heel nederland en hebben een website...even google dus.

hoop dat je hier wat aan hebt...