Regelmatig kammen en wassen zodat er geen volkstuintje of terrarium aan je kin komt te hangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb gelezen dat jojoba olie de baard zachter kan maken maar vooral wassen en kammen helpen het beste. Je kan het het beste zo verzorgen als je hoofd haard (als je dat hebt). Kijk ook even op de site die ik bijgevoegd heb hij is wel in het engels maar daar hebben ze een boel tips en baarden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan is je avatar wel erg oud ;-)
Gebruik conditioner tegen de jeuk (waar zoveel baardgroeiende mannen over klagen). Om de twee dagen een toefje conditioner in je baard (sowieso vruchtbaar voor alle hoofdhaar) en je hebt nergens last van.

Wat ook goed is: ‘s ochtends en ‘s avonds moisturizer op je gezichtshuid smeren, bijvoorbeeld de nieuwe moisturizer van Van Gils Puur. Je doet dat voor je huid, maar omdat je automatisch je baardharen meeneemt, worden die daar alleen maar soepeler van.