Welke schooltas?

Ik zoek een voordelige grote syerke schooltas, ik heb nu 2x een tas van converse gehad van 50 euro in 1maand stuk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Easpek zal ik doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Pas na heel lang nadenken schoot me te binnen dat je waarschijnlijk Eastpack bedoelt....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had precies hetzelfde probleem heb toen in de brugklas tot aan begin klas 3 3 a 4 tassen verpest (goedkoop). Sinds begin van klas 3 heb ik er ook een van eastpak en en na 3,5 jaar is die nog in uitstekende staat. Heb verder niks aan te vullen als de opmerkingen hierboven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeetje, easpek zal ik doen. ZUCHT.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eastpak fittie-proof
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja joh! Easpek! echt een super goed merk!
Wat de persoon boven mij ook al aangeeft,

Eastpak is een goed merk, en staat bekend voor betrouwbare tassen

Link naar de officiële website :
+ link eventuele webwinkel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja eastpak is allemaal heel leuk enzo, maar ben je een meisje? want ik zou zelf niet met een rutas of schoudertas gaan lopen.. Ik heb zelf namelijk een tas van Invito zo ziet die eruit: http://www.invito.com/Shop/Product.aspx?Catalog=invito&ProductID=528751

Je kan ook een tas van river island nemen?
http://www.riverisland.com/Online/women/bags--purses

zoiets?
Je moet maar even kijken!
x
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eastpak, dat is geen goed merk en die tassen gaan meestal ook niet zo snel kapot!. ik heb er ook 1 gehad. Je ziet veel mensen met tassen van eastpak rondlopen. Dus dat zegt ook wel een beetje dat het een goed merk is!