Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik het best te werk gaan met deze handschoenen? (zie uitleg)

ik heb zelf van die zwarte kleien handschoenen zonder vingertoppen (zie bijlage) , zelf eraf geknipt en dat blijft prima zitten, nou wil ik graag een figuur/vorm op de bovenkant , (zeg maar de rug) van mijn hand uitknippen, ik ben alleen bang dat het dan uitscheurt, of dat er allemaal draadjes losgaan, iemand heeft geadviseerd om er eerst nagellak overheen doen. Ik weet niet of dat werkt, en voordat ik iets ga proberen hoop ik op suggesties :)

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
719

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat kan niet. Dan gaat het inderdaad rafelen.

Nagelak zal ook niet werken, dit gaat breken.

Je zult het breisel moeten openwerken, dit kun je doen met zwarte wol en een maasnaald. Misschien weet je moeder of oma nog wel hoe deze techniek werkt.
Ik kan het je niet zo één twee drie uitleggen, dat moet je echt zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat kun je beter niet doen, het is gebreid (denk ik) en dan gaat het rafelen en ze vallen dan uit elkaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij ben jij best wel handig. Probeer eens die figuur (ik weet niet hoe ingewikkeld het is) na te borduren op je handschoen, op het internet vind je ongetwijfeld voorbeelden hoe je het moet doen, of vraag anders je moeder (of tante of buurvrouw) om je hierbij te helpen. Hoe dan ook, succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding