Hoe kan ik het beste mijn wenkbrauwen lichter maken? :$

Ik heb hele donkere wenkbrauwen. Ik wil ze graag wat ligter maaken hoe moet dat?? Alfast bedankt

Luna( dyslektys)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (3)

De schoonheidspecialiste kan ze verven en epileren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Citroen/kamile helpt ook dan worden ze lichter van kleur en epileren,..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. pak een pincet
2. trek met de pincet de haartjes van je wenkbrauw er uit kijk goed hoe de wortel groeit beginnen niet midden in de wenkbrauw maar aan de zijkanten de haartjes die een beetje eenzaam zitten zeg maar die gelijk weg halen:)
daar na wenkbrauw lichter maken met make-up het beste kan je dat vragen in een winkel welke j moet hebben dan kijke ze welke j het mooiste staat