goeie kapperopleiding?

hallo
ik volg de opleiding visagie maar zou graag ook hairstyling doen. iemand enig idee waar je een korte en goede opleiding kan volgen? liefst regio antwerpen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Hairstyling kan je niet echt leren op een opleiding ja de basiskneepjes.. Het echte werk leer je door ervaring en eigen creativiteit. Zoek liever een kapster die jou wat kneepjes uit het vak wil leren!