huismiddelen voor anti-pluishaar??

Ik heb enorm pluishaar.. En ik weet dat er wel van die middelen zijn om het iets te minderen is met fruzz ofzo.. Maarja dat is dan gelijk weer 14 euro ofzo... Dus kan het ook met iets simpels.. Iets wat ieder mens wel eens een huis heeft.. Dus dat ik het zelf in elkaar pruts?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker goeie vraag :D

Antwoorden (8)

Koop een flesje pure amandelolie bij de drogist.
Verwarm een klein beetje en masseer dit door je haar. Wikkel er folie omheen en laat minstens een half uur zitten. Goed uitwassen met een milde shampoo. Doe dit iedere week, na een tijdje kun je volstaan met 1x per twee weken. Je haar wordt glanzend en gaat veel minder pluizen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het echt zo erg is als je zegt, dan zou ik de kapper eens advies vragen. Zij kent dure middelen, maar wellicht ook simpeler dingen van 't Kruidvat ofzo, die goed werken. Ga anders gewoon voor die 14 euro. Soms ben je beter uit met een wat grotere uitgave, zeker als het een produkt is waar je lang mee doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik Kokos-olie. Dat kost een euro of 3 en dat haal ik bij de Toko.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WASVERZACHTER kun je hetzelfde gebruiken als conditioner, de samenstelling is vrijwel hetzelfde. de prijs is echter beduidend anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pureer een avocado, beetje honing en olijfolie erbij, half uurtje laten intrekken en goed uitspoelen.

Succes verzekerd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Check even beautylab.nl !! Daar heb je allerlei DIY (do it yourself) videos en blogpost over zelfgemaakte scrubs, haarmaskers met banaan en honig enz. Superleuke site!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je haren na het wassen afspoelen met koud water,wordt superglanzend en mooi glad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het geval van kappers producten is duurkoop echt beter dan goedkoop! De producten bij een drogist zijn om het zwart wit te zeggen 40procent verzorging en 60procent water en bij producten die de kapper verkoopt en dan praat ik uit eigen ervaring over kerastase ligt het juist andersom! Ook is het vaak dat je van dure producten veel minder nodig hebt dan van goedkope en dan kom je uitgerekent toch weer op heTzelfde bedrag ong uit.
Ik adviseer jou om de oleo relax serie te gebruiken uit het kerastase assortiment dit verminderd je pluis en zorgt ervoor dat je haar minder droog word. Beperk het gebruik van fohns,stijltang,krultang en als je het doet altijd een product erin doen wat je haar beschermt in dit geval de fluide of elixer van de oleo relax serie! Als je dat masker 1 a 2 x in de week bijv een hele nacht laat intrekken en sochtends heel goed uitspoelt is je haar er binnen de kortste keren weer bovenop maar blijf de producten gebruiken want anders heb je straks weer hetzelfde probleem..
Helaas ben je gezegend met haar wat gewoon wat meer en betere verzorging nodig heeft en ja dat kost geld maar dan heb je er wel wat voor!