Wat is de beste anti-transpirant?

In veel deodorants zit wel een anti-transpirant maar die werken nooit bij mij. Hebben jullie een tip voor een anti-transpirant die wel goed werkt bij jullie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.9K

Antwoorden (8)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat gewoon te koop bij Albert Heijn etc ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, bij sowieso elke drogist (en supermarkt) te verkrijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe zit het met parfum , de meeste deo's die goed werken ruiken meestal een stuk minder, hoe zit dat bij deze deo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet de Extra Dry.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee volgens mij is Odorex parfum vrij of althans het ruikt neutraal.
Odorex Extra Dry is een speciaal product dat (overmatige) transpiratie tegengaat. Het voorkomt op een geheel veilige manier transpiratievocht en –geur. Odorex Extra Dry is verkrijgbaar in een Lotion, een Depper, een Spray en een Crème (voor de lichtgevoelige huid en na het ontharen).

Die kun je het beste niet iedere dag gebruiken.
Maar de lotion op een watje af en toe je oksels mee deppen is genoeg.
Daarnaast een goede deodorant gebruiken.

Toegevoegd na 54 seconden:
Het ligt een beetje aan de Albert Heijn,
maar bij ons hebben ze alleen de deodoranten en niet
de Extra Dry variant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Syneo 5. Dit werkt voor 5 dagen en het werkt ook echt! Het is vrij prijzig, rond de 15-20 euro. Maar het is het wel waard. Mijn ervaring met odorex is dat het niet werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk verschilt dat per mens en hoe je reageert op de samenstelling. Van sommige anti transpirant ging ik juist zweten. Ik gebruik nu dove. Dan spuit ik vrij veel maar zweet echt geen druppel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rexona Maximum Protection. Ik heb van alles geprobeerd, ook deo's van 30 euro, maar dit is verreweg het beste en voor 6,99 bij Kruidvat te koop in zowel mannen als vrouwenvariant (geen idee wat het verschil is).
13 jaar geleden
Met Deoleen heb ik goeie ervaringen. Stopt de transpiratie effectief en bevat geen parfum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik gebruik nu sinds 2 maanden odaban.
Ik zweet altijd heel erg wegens medicatie met die nare bijwerking.
Maar sinds ik dus Odaban gebruik heb ik echt nergens last meer van!

Werkt echt geweldig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Odorex is heel goed maar ik kan er nie tegen ook kan je tgerme kopen die werkt ook gied