Ik heb nepnagels van gel laten zetten nu komen er allemaal luchtblazen onder en gaat het eraf hoe komt dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ik had bijna hetzelfde probleem en ik ging terug naar de winkel. Ze zeiden dat het kwam doordat de lucht niet onder je nagel weg was toen hij op je nagel werd gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Helaas had ik dat ook en lieten de nagels op die punten snel los
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en hoe komt het?
Als ze er langer op zitten komt het door het stoten etc.
Ik hoorde van mijn nagelstylist dat je ze beter niet kunt laten zetten tijdens de menstruatie omdat dit ook negatieve invloed heeft op hoe goed ze blijven zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas, de nagels zijn verkeerd "gezet". Dit kan natuurlijk wel eens gebeuren, maar is een fout van de nagelstyliste.

Je moet terug naar de persoon die ze er op heeft gezet. Deze kan ze weer verwijderen (niet zelf doen!!), en eventueel een nieuw setje aanbrengen. Let op dat je hier niet voor betaald, hun moeten de fout herstellen.

Succes!
http://www.nagelsalonsusan.nl/Gelnagels.htm