Weet iemand hoeveel hairextensions met zo'n clipje kosten?

Ik wil ze graag hebben, maar ik vraag mij af hoeveel ze kosten en waar ik ze misschien kan kopen.
zoals dat meisje gebruikt in het filmpje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

Ik heb ze van echt haar, een lange dubbele clip van 8 cm en 4 iets kortere van 3 cm, en daar heb ik 50 euro voor betaald.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik heb ze overigens nog nieuw in de verpakking, nooit gebruikt dus als je interesse hebt? Ze zijn donkerbruin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben vanmiddag naar de action geweest en zag ze daar liggen voor 3,75 per streng. Volgens mij met precies zo'n clipje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek bij google op Afroshop of kappersgroothandel . Daar hebben ze vaak zulke extensions in alle soorten en maten. Of bij de kappersgroothandel hebben ze ze ook. Gewoon even googelen met je eigen plaatsnaam, of een stad in de buurt (als je in een dorpje/stad woont waar ze dat niet hebben).

Het ligt natuurlijk wel aan de kwaliteit: echt haar gaat natuurlijk langer mee dan nephaar en kan je beter verzorgen.

Toegevoegd na 1 minuut:
En dan vraag je aan hen wat je moet hebben, zij weten immers wat ze verkopen en hoe je het moet verzorgen en wat goed is voor je haar ;)

Toegevoegd na 2 minuten:
Het kan zijn dat je een paar tientjes betaalt, of een paar honderd, ligt eraan hoeveel je nodig hebt en wat je wilt ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt er aan wat voorn merk je koopt, ik heb zelf clips van de action hahaa, 4 euro. doen het goed, maar het best kun je gewoon professionele kopen, die zijn rond de 16 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U kunt de hair-extensions kopen bij Caramello (http://www.caramello.nl/shop/Clip-in-extensions-c-326.html). Hier vindt u ook de prijzen. Succes!