Waar kun je een eigen ontwerp voor een hanger aan een ketting laten maken?

Ik wil graag van een symbool een hanger laten maken maar kan nergens vinden waar en ook nog voor een beetje redelijke prijs. Iemand ideeen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is het leuker het zelf te maken. Er is vast ook bij jou in de buurt wel een of andere workshop hiervoor

Antwoorden (1)

Het ligt er geheel aan hoe groot je budget is. Je kunt bij elke goudsmid terecht om een hanger met collier te laten maken.
Blijft kostbaar omdat het handwerk is en in goud of zilver wordt vervaardigt.
Hoeveel heb je er voor over ? Ik kan het ook voor je maken in gepolijst aluminium ?