ik wil mijn haar knalrood hebben voor één avond, wat moet ik daarvoor gebruiken? zelf heb ik donkerbruin haar...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

Misschien gwn zo'n spuitbus? Als je zulk donker haar hebt lijkt het me wel lastig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik rode bieten sap
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van de carnaval spuitbussen die je na het wassen weg is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook gewoon een pruik opzetten is het handiger dan een spuitbus. Die carnavalspuitbussen zijn vervolgens niet makkeklijk uit je haar te krijgen, en blijven ook ene paar dagen op je huid zitten. Je haar wordt er ook niet fijner van...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die spuitbussen zijn een hel om achteraf uit je haar te krijgen. Ik raad je een kleurmousse aan.