ik heb heel erg veel last van klitten....hellup me please

ik heb alles al geprobeerd....van cremespoeling tot haarstylers..niks helpt!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (7)

dode en droge punten laten knippen, wekelijks een haarmasker gebruiken.

klit het haar in je nek dan liever geen kleding met kraagjes of colletjes dragen.

spray van Gliss kur voorkomt ook klitten. gebruik een goede shampoo en cremespoeling uit dezelfde lijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
no thanx! :)
DE oplossing is de Tangle Teezer. Dat is een soort van hondenborstel, maar dan voor mensen.
Door de vorm kan je flink borstelen zonder pijn, en gaan de klitten er uit.

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog beter in combinatie met antiklit spray, en dit bij voorkeur gebruiken na het douchen,
En beste s'nachts je haar vlechten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na het wassen en cremespoeling, in het handdoekdroog haar nog extra hair serum FRIZZ-EASE van John Frieda.
Wel prijzig maar werkt fantastisch. Ook kan je het met het eigen merk van kruidvat proberen, de helft goedkoper. Verder wil ik je aanraden je haar met de borstel in verticale richting je haar te borstelen, omdat als je je borstel horizontaal houdt, je veel grotere plukken door je borstel moet werken. Dus ook meer klitten. Bij mij werkt dit prima. Nou joh, succes !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Serieus, deze tip van m'n kapper gekregen en werkt echt: borstelen terwijl je met koude lucht föhnt!! Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg voor een goede shampoo en masker voor je haar (vraag je kapper advies voor een professioneel merk);
Gebruik een serum voor je haar. Dit gaat pluizen tegen en geeft je haar extra glans (niet bij de aanzet gebruiken, maar alleen in lengtes en punten).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik was me haar altijd met anti klitten shampoo en als het droog is doe ik er wax in. Wax zorgt dat het kambaar blijft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
satijnen kussensloop nemen, bij een gewoon kussensloop raakt je haar in de klit doordat het blijft hangen achter de stof, bij staijn glijdt je haar er gewoon overheen. Je hebt ook katoensatijn, zodat je niet je kussensloop uitzweet, verder kun je 's nachts je haar in een staart doen en eventueel insmeren met bodylotion/ handcreme...bij erg weerbarstig haar wil een hand olijfolie ook wel helpen, maar dit mag absoluut niet in de zon, want dan verbrand je haar. Je haar iig niet brostellen als het nat is, maar aan de lucht laten drogen of een beschermende lotion gebruiken als je gaat fohnen, en het liefst katoenen haarelasieken gebruiken, zodat je haar niet beschadigd door het elastiek...vooral niet teveel verfen en of verhitten en blonderen, daar droogt het allemaal van uit en elke avond voor je naar bed gaat goed doorborstellen om je haar te laten glanzen. Ook als je haar te heet douched wordt het droog, dus het liefst de douchebeurt afsluiten met koud water, bv alleen over je haar, zo sluiten je haarschubben zich weer. Verder kun je eventueel biergist tabletten slikken, zodat je genoeg vitamine B binnen krijgt, wat ook zorgt voor mooier haar.
Meer weet ik ook niet te verzinnen.